شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد تاپکیش در تاریخ ۱۷ بهمن ۹۶ به عنوان ۱۷۰اُمین (صد و هفتادمین) شرکت نماد معاملاتی در بازار فرابورس درج گردید تا در آینده شاهد عرضه اولیه تاپکیش در بازار فرابورس باشیم. تاپکیش در گروه رایانه قرار گرفت.

برای مشاهده معرفی مختصر شرکت  تجارت الکترونیک پارسیان کیش بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

یک امکان بسیار ویژه

با عضویت در کارگزاری فارابی می توانید همه عرضه اولیه را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به پای سیستم بودن هنگام عرضه اولیه خریداری کنید :)

نحوه خرید عرضه اولیه به صورت اتوماتیک کلیک کنید


برای عضویت در کارگزاری فارابی یا تغییر کارگزاری و استفاده از مزیت "عرضه اولیه خودکار" کلیک کنید


اگر در مورد گرفتن کد بورسی از کارگزاری فارابی سوالی برایتان پیش آمده  " کلیک کنید


اگر سوالی یا مشکلی در فرایند ثبت نام و آزمون آنلاین داشتید می توانید از این لینک با پشتیبان در تلگرام ارتباط برقرار کنید یا با شماره

۰۹۰۳۲۱۹۹۱۶۶ تماس بگیرید 


کانال تلگرام:  @arze_avalieh

اینستاگرام: @arze_avalieh 



معرفی شرکت

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) در تاریخ  18/۰۶/1387 تأسیس و تحت شماره ۷۴۱۴  در اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی و معنوی منطقه آزاد کیش (جهت انجام فعالیتهای بازرگانی مجموعه بانک پارسیان) به ثبت رسیده است.

شرکت کیپک رسالت خود را بهبود و افزایش کسب‌ و کار الکترونیک و همچنین کاهش مشکلات و موانع موجود در این صنعت اعلام می‌نماید و ما مبنای به وجود آمدن خود را دانش‌ بنیان و جهت حرکتمان را رسیدن به خودکفایی قرار داده‌ایم تا توانسته باشیم علاوه بر پیشرفت کشور، زمینه اشتغال جوانان شایسته این مرز و بوم را مهیا کرده باشیم.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در رتبه ‌بندی شرکت‌ های برتر کشور در سال ۹۵  که توسط سازمان مدیریت صنعتی  (IMI۱۰۰) انجام پذیرفت، موفق به کسب رتبه  ۱۶۷ از نظر میزان فروش/ درآمد در بین  ۵۰۰ شرکت برتر کشور گردید. همچنین این شرکت از حیث فروش در صنعت در سال ۹۴ در گروه رایانه و فعالیت‌ های وابسته موفق به کسب رتبه ۷ در این دسته ‌بندی گروه ‌های صنعتی قرار گرفت.

این شرکت، نماینده انحصاری فروش و تأمین و ارائه خدمات پس از فروش دستگاه‌ های POS شرکت‌ های Bitel و دارای نمایندگی انحصاری تولید، مونتاژ و تعمیرات تخصصی دستگاه POS در شهرک صنعتی پرند است.


چشم انداز شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)

پیشگام در عرضه تجهیزات و سرآمد در ارائه خدمات و تامین تجهیزات بانکداری الکترونیکی در کشور و منطقه


سرمایه شرکت

۴۰ میلیارد تومان سرمایه ثبت شده


حوزه فعالیت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با تمرکز بر توانمندی ‌های فنی و عملیاتی کارکنان متخصص خود و بر پایه دانش و تجربیات ارزنده کسب ‌شده توانسته است در حوزه ‌های بازرگانی (تأمین)، تولید (مونتاژ) و نصب و پشتیبانی، خدماتی مناسب از نظر کمی و کیفی به بانک پارسیان، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و سایر شرکت‌ های ارائه ‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی ارائه نماید.


منبع: سایت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش