شرکت ایمن خودرو شرق با نماد خیمن در تاریخ ۲۹ فروردین ۹۷ به عنوان ۱۷۵اُمین (صد و هفتاد و پنجمین) شرکت نماد معاملاتی در بازار فرابورس درج گردید تا در آینده شاهد عرضه اولیه خیمن در بازار فرابورس باشیم. خیمن در گروه خودرو و ساخت قطعات قرار گرفت.

 برای مشاهده معرفی مختصر شرکت ایمن خودرو شرق بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

یک امکان بسیار ویژه

با عضویت در کارگزاری فارابی می توانید همه عرضه اولیه را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به پای سیستم بودن هنگام عرضه اولیه خریداری کنید :)

نحوه خرید عرضه اولیه به صورت اتوماتیک کلیک کنید


برای عضویت در کارگزاری فارابی یا تغییر کارگزاری و استفاده از مزیت "عرضه اولیه خودکار" کلیک کنید


اگر در مورد گرفتن کد بورسی از کارگزاری فارابی سوالی برایتان پیش آمده  " کلیک کنید


اگر سوالی یا مشکلی در فرایند ثبت نام و آزمون آنلاین داشتید می توانید از این لینک با پشتیبان در تلگرام ارتباط برقرار کنید یا با شماره

۰۹۰۳۲۱۹۹۱۶۶ تماس بگیرید 


کانال تلگرام:  @arze_avalieh

اینستاگرام: @arze_avalieh 


معرفی شرکت

شرکت ایمن خودرو شرق در راستای تامین بخشی از نیاز کشور به قطعات خودرو، فعالیت خود را با طراحی و ساخت کمربندهای ایمنی پژو ۴۰۵ در سال ۱۳۷۶ در شهر مشهد آغاز نموده و در حال حاضر کمربندایمنی انواع خودروها را مطابق استاندارد های اروپایی ، ملی و کارخانه ای تولید می‌نماید.

 این شرکت در راستای توسعه محصول، طراحی و تولید ایربگهای راننده و سرنشین را با مشارکت شرکتهای اروپایی و آسیایی از سال ۱۳۸۶ شروع نموده و هم اکنون در سایتی به مساحت ۳ هکتار در شهرک صنعتی بینالود، انواع ایربگ خودرو را تولید می نماید.

در راستای توسعه بازار ، استراتژی تامین و تولید محصولات جدید در حوزه قطعات الکترونیکی از قبیل رادیو پخش ،سنسور حرارتی، سوئیچ غیرفعال سازی ایربگ و سیستم های EMS (واحدکنترل سیستم سوخت رسانی)خودرو نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.


سهامداران شرکت

1.        شرکت سرمایه گذاری سلیم

2.       شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو

3.      شرکت سرمایه گذاری ترنیان سهم

4.       تعاونی اعتبار گروه صنعتی ایران خودرو


سرمایه شرکت

۳۰ میلیارد تومان سرمایه ثبت شده


مشتریان شرکت ایمن خودرو شرق (خیمن)

1.        خودروسازی سایپا

2.       ایران خودرو

3.      گروه بهمن

4.       مدیران خودرو


بیانیه ماموریت شرکت ایمن خودرو شرق (خیمن)

تولید و تامین رقابت پذیر کمربند ایمنی و ایربگ و قطعات ایمنی و الکترونیک با استفاده از تکنولوژی روز خودرو در راستای ایجاد فضای امن و راحت برای سرنشینان خودروهای داخلی با تکیه برتولید داخلی همراه با ایجاد زنجیره ارزش برای ذینفعان و متعهد به صداقت در گفتار ورفتار منصفانه


بیانیه چشم انداز  شرکت ایمن خودرو شرق (خیمن)

رهبری بازار قطعات ایمنی و توسعه سهم بازار قطعات الکترونیکی خودرو


منبع: سایت شرکت ایمن خودرو شرق